"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday, 23 May 2014

Masalah Muka Berminyak..? Jom bermasker Alfalfa Shaklee..

Antara punca muka naik jerawat sebab minyak berlebihan kan?
camne nak kurangkan minyak ni..
takkan nak pegang tisu khas untuk muka berminyak tu 24 jam?
ishhh comot lah berkepit dengan tisu..!!
selain kawal pemakanan, kita juga boleh....
berMASKER..!!


Syaratnya.. kena la ada Alfalfa Complex Shaklee dulu... hehehe

Cara2..
1. Rendam sebiji Alfalfa dalam air (tapi jgn banyak sangat, cukup sekadar nak kembangkan Alfalfa)
2. Bila dah kembang, picit2 bagi sebati air + Alfalfa, sapu ke seluruh muka..
3. Biar kering dan bilas

Nota : boleh pakai masker ni malam sebelum tidur..
esok pagi bilas dan rasakan sendiri kesannya...


Miza dah buat 2 malam..
best sangat...!
Muka nampak lebih cerah, pori2 pun nampak lebih kecil..
boleh kecutkan jerawat,
malah bagus sangat utk yg ada masalah resdung..

Untungkan vitamin Shaklee ni...
makan boleh, buat masker pun boleh..
mahal ke Alfalfa ni?
Botol besar ada 700 biji (bercinta nak abihh) RM97.50
botol kecil ada 330 biji (bercinta jugak nak abih) RM53.75

Nak lagi murah?
Jom la jadi ahli.. RM75 je seumur hidup.. hehehe

BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE?

BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI SHAKLEE?

RM75 SAHAJA SEUMUR HIDUP 
(TERMASUK KOS POS KIT AHLI TERUS KE DEPAN PINTU RUMAH ANDA!)

Whatsapp.WeChat.Telegram : 
Miza Ahmad, 019-4567 268
Emel : mayya7278@gmail.com


COD SHAKLEE : BAYAN LEPAS, SUNGAI ARA, TELUK KUMBAR, SUNGAI BATU, GELUGOR, PULAU PINANG

No comments:

Post a Comment