"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday, 17 May 2014

Shaker Shaklee In The House...!!!


Alhamdulillah! Yang dinanti dah tiba... hehehe...
dapat gak restock shaker yang best ni...
tapi tak banyaklah... untuk Miza sendiri dah tolak tepi siap2...
nak jugak shaker baru... hehehe...
pastu tolak utk customer2 yang dok tunggu dh lama.. :))

Yang bestnya shaker ni...
boleh muat cecair sampai 400ml,
pastu dgn adanya spring toink2 tu..
apa yg kita shake tk la berketul2...
halusssss sajork..
bila minum, tk comot kt mulut
so sehsuwei la sgt klu nk minum on the go,
shake2 dlm keta kekdahnya...

Saper cepat dia dapat ok..
Harga RM10 satu tak termasuk pos..

Berminat boleh..
Whatsapp Miza, 019-4567 268

XOXO...!!

No comments:

Post a Comment