"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, 13 October 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee - Jadi Kurus dan Nampak Muda!

Assalamualaikum wbr...,

Rasa2 bulan ni mesti ramai yang naik berat badan kan? Sebab banyak makan daging, hehehehe... sepanjang bulan menu daging je... nasi daging, mee rebus daging, rendang daging, sup tulang dan macam2 lagi... yang mana menu2 ni semua mostly tinggi kolesterol, pastu boleh menyumbang pada sembelit jugak kalau kurang minum air...

Apa yang Miza nak share hari ni, ialah testimoni Set Kurus Shaklee... dalam masa yang sama, boleh juga menurunkan kadar kolesterol dalam badan, kalau ibu yang menyusu pulak, boleh jadi milkbooster jugak... plus lagi, kulit pun lebih cerah dan cantik tau!


Tengok cik adik kita ni... bukan saja dapat turunkan berat badan, malah nampak lebih muda kan? Dia ambil ESP, HerbLax, Lecithin dan Alfalfa... yang penting bila kita ambil suplemen, pengambilan air kosong sekurang2nya 3 liter sehari tu jangan culas ya... Pastu kalau dah katanya nak kurus, cuba elakkan makanan berproses, yang tinggi kandungan gula dan tinggi kalori... lagi... buat2 lah jugak senaman ringan macam lari setempat ke, jogging petang2 ke atau naik turun tangga, pun boleh... barulah hasil lebih mantop dan cepat...

Tak nak ke jadi kurus dan nampak muda macam cik adik ni? Nampak macam banyak eh dan susah nak amik semua ni?? Senang je... nak bawak gi mana2 pun senang, so tak der alasan nak culas2 makan vitamin... Miza akan bagitahu caranya!

Nak cuba atau ingin info lanjut? Jangan malu2 untuk bertanya... Miza juga boleh cadangkan yang paling bajet, ikut kemampuan anda... :))

BERMINAT NAK TAHU LEBIH LANJUT TENTANG SHAKLEE?

BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE?
BOLEH DAPAT PENJIMATAN SEHINGGA 25%...!!

HUBUNGI MIZA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO. 913363
MIZA AHMAD

SMS/WHATSAPP : 019-4567 268
mayya7278@gmail.com
Page : Mama Mayya Healthcare


COD : SEKITAR BAYAN LEPAS (SUNGAI ARA, TELUK KUMBAR, BATU MAUNG), GELUGOR, PULAU PINANG

No comments:

Post a Comment