"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday, 7 October 2014

Mudahnya dgn ESP dan Mealshakes Shaklee...

Nak kurus?
Nak cantik?
Nak sihat?
Nak kulit glowing?
Nak subur?
Nak diet?
Nak susu bdn byk?
Nak hilangkan gastrik?
Bz tak sempat makan?
Kalau bagi Miza, semudah shake2 to the bon2 ...!
Dihasilkan drp soya Non-GMO, lengkap dgn vitamin dan mineral yg diperlukan badan, rendah Indeks Glisemik (sesuai utk penghidap diabetes), rasa yang sedap dan mudah disediakan.

Whatsapp sekarang!
Miza 019-4567 268

2 comments:

  1. Sedap betul campuran dua ni..lagi2 minum sejuk. memang best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul3 Ida... shake dua2 ni plain ajer pun dah sedap sgt... berebut dgn anak2, hehe

      Delete