"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday, 29 January 2015

Rasa ESP yang sedap buat anak tak senang duduk!!!

Assalamualaikum wbr...

Sedar tak sedar kita dah 29 hari dalam tahun 2015... cepatnya masa berlalu kan... semoga masih istiqamah dgn azam 2015 ye...!!!

Pagi ni tiba2 Yaya bangun masa kami tengah solat Subuh... ceria je, puas tdo la tu... sib baik x meragam....

Mama ingat taknak minum lagi... tapi ntah macam mana, Yaya boleh tertengok shaker bekas kakak Ain minum sebelum pergi sekolah tadi dekat sinki... merengek2 menangis2 minta mama buatkan milo ESP... oklah oklahhhh mama buat... masa mama tgh buat tu dia diam, suka la tu... tapi bila mama nak snap gambar dia dlu, mula la menangis2 balik nk Milo ESP.... tp mama snap gak gambar dia... candid gitu! tapi mama suka tgk gambar ni... hahaha

dapat je bahagian dia, terus slurppp sambil tgk kartun Doc McStuffin... haihhh lah anak... nk tergelak pun ada... kalau dgn ESP, takleh kompromi...

Apa nak buat? ESP ni sedap sangat sampai tak senang duduk selagi tak dapat.... hehehee

No comments:

Post a Comment