"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, 19 September 2016

Promosi September Yang Cantik

Assalamualaikum...!!!
Ok miza mungkir janji utk buat 1 entry 1 hari... huhu ampunkan mak nakkk.... sejak try download filem Dilwale kt laptop ritu... setting kt laptop jadi problem... dahla filemnya x dpt pun... last2 filem pun keluar kt tv dh... sobsss... ni miza cuba masuk entry via fon... klu ok... bersiaran dari fon je la dlu kita ye...
Dah nak abis bulan 9 pun... baru nk bgtau promosi September... tak pa la... lom gaji lagi kan.. berangan la dlu hehee
Best bulan ni promosi ESP dan SR Vita C... yg jaga kecantikan melalui vitamin Shaklee mesti suka kan...!!! Bolehlah buat stok banyak2... bayar 6 dpt 7...? Banyak sgt? Jom share dgn kawan2... takpun beli 2 je... dpt diskaun 5% tau... kalau jadi ahli dpt lagiiiiii murah!!
Nak tau macam mana murahnya? Whatsapp Miza 019-4567 268 ya.. nti kita sembang panjang...
Sebab ni test dari hp.. tak berani ahkak nk type pjg2 hahaha... nti kita sambung lagiii...
Xoxo,
Miza :)